Partners
Informace o franchisovém systému
Popis franchisového systému
Ryze česká akciová společnost Partners Financial Services, a.s. zahájila svou činnost v červnu roku 2007 a její hlavní aktivitou je poskytování nezávislého finančního poradenství. Heslem Partners je „Finanční poradenství JINAK“. Partners se zaměřují na kvalitní finanční poradenství založené na odborných znalostech, nezávislosti a objektivitě poradce. Partners věří v celoživotní partnerství mezi klienty a poradcem Partners a otevřený vztah založený na důvěře.
Po 13 letech od svého vzniku jsou Partners největší finančně poradenskou společností na českém trhu, s více než miliardovým ročním obratem a více než půl milionem klientů. Partners mají v portfoliu exkluzivní nízkonákladové produkty z oblasti pojištění i investic, kvalitní bankovní produkty a služby připravené speciálně a výhradně pro klienty Partners.
Společnost Partners se zaměřuje na zvyšování finanční gramotnosti klientů i široké veřejnosti. Poradci Partners vystupovali například v pořadu České televize „Krotitelé dluhů“ a publikují v předních českých médiích i na finančních zpravodajských portálech společnosti finmag.cz a penize.cz. Partners iniciovali také projekt Den finanční gramotnosti a v neposlední řadě se věnují spolupráci s vysokými školami po celé České republice.
V roce 2013 začali Partners budovat síť kamenných bankovních a poradenských poboček Partners Market a v současnosti mají 92 poboček na atraktivních místech. Vizí společnosti je více jak 200 Partners Marketů po celé republice tak, aby každý klient mohl dostat profesionální a nezávislou finanční službu a náležitý servis.
Partners Market
- Otevřené dveře k podnikání v perspektivním oboru s úspěšným know-how!
- Nabídněte bankovní služby, finanční poradenství a finanční produkty od více než 50 finančních institucí na jednom místě.
- Největší finančně-poradenská společnost Partners vám umožní využít efektivní a prověřené know-how i sílu značky společnosti.
- Buďte svým šéfem a úspěšným podnikatelem – otevřete ve svém městě pobočku Partners Market poskytující žádané a atraktivní služby. Partners vám ji zřídí a vybaví v luxusním designu, vás a vaše spolupracovníky zaškolí a budou dlouhodobě podporovat ve vašem růstu.
Model fungování
- Franchisant/Partner má k dispozici celé portfolio finančních produktů a poradenských nástrojů. Znamená to stovky produktů z oblastí spoření, úvěrů, investic, bankovních služeb, životního pojištění, majetkového pojištění, zdravotního pojištění a asistenčních služeb.
- Franchisant/Partner platí nájem za prostory a jednoho až pět pobočkových pracovníků. S jejich pomocí získává a stará se o kmenové klienty pobočky a dále i částečně o klienty Partners v daném regionu. Ve spolupráci s oddělením péče o klienty v regionech realizuje obchodní kampaně.
- Franchisant/Partner dostává vysokou provizi, dlouhodobé odměny za péči a bonusové odměny za objem produkce. Dostává leady na klienty pro daný region a zabezpečuje servis klientům, jejichž poradci již nejsou aktivní.
Vlastní provozovny
Praha - centrála
Franchisové provozovny
167
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty
Podpora pro franchisanty
- Silná značka úspěšné společnosti a její renomé
- Otevření pobočky vybudované ve vysokém standardu a na klíč
- Široké portfolio produktů od desítek evropských i světových finančních institucí
- Exkluzivní pojistné a investiční produkty, asistenční služby
- Kvalitní a prověřený systém úspěšného obchodního vzdělávání pro vás i váš tým
- Manuály poradenské činnosti a komunikace s klienty
- Přístup k profesionálním finančně plánovacím nástrojům a CRM systému
- Analytické zázemí centrály – analýzy, komentáře, srovnávání
- Marketingová a obchodní podpora centrály Partners (služby call centra pro kampaně, leady na klienty apod.)
- Štědrý provizní systém s odměnami za následnou péči o klientský kmen
- Motivační akce, profesní vzdělávání, akciový program společnosti Partners
Potřebná počáteční investice
cca 600 tisíc Kč kapitálu na pokrytí prvních 6 měsíců provozu.
Základní požadavky
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Vysoká úroveň obchodních dovedností
- Dovednosti a schopnosti pro vedení obchodního místa
- Detailní znalost regionu zamýšleného působení
- Ochota k dalšímu vzdělávání a osobnímu rozvoji
- Trestní a finanční bezúhonnost
- Kapitálové zajištění
- Zkušenosti z práce v oboru financí přínosem
Pro vybudování franchisy Partners Market je vhodný prostor s výlohami na frekventovaném místě ve městě či spádové obci s počtem obyvatel nad 10 tisíc.
Informace o franchisorovi
Partners Financial Services, a.s.
Prague Gate, 4. patro, Türkova 2319/5b, 149 00 Praha 4 – Chodov
+420 725 461 476
Kontaktní osoba pro zájemce o licenci
Jan Brejl - ředitel pobočkové sítě Partners market
Více informací
Správcem osobních údajů je Partners Financial Services, a.s. (Prague Gate, 4. patro, Türkova 2319/5b, 149 00 Praha 4 – Chodov). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Partners a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na partnersmarket.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nejčtenější
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
Rok 2022 přinesl finanční skupině Partners růst. Obrat celé skupiny dosáhl 3,5 miliardy Kč. Dařilo se i Partners Marketům.
Od začátku roku zahájilo podnikání pod značkou Partners Market 20 nových franšízantů. Jak to bude s dalším rozvojem?
„Věřím, že poměrně rychle se nám podaří mít 150 Partners Marketů. Poté očekáváme pozvolnější růst," říká zakladatel finanční skupiny Partners Petr Borkovec.
Skupině Broker Consulting vzrostl loni v ČR a na Slovensku obrat meziročně o 5,6 % na 2,8 miliardy Kč. Svůj podíl na tom mají i OK Pointy. Jak se stát jejich součástí?
„Koncept poboček OK Point i nabízených služeb byl dobře nastavený již od začátku svého fungování,“ říká Petr Hrubý, zakladatel Broker Consulting.
Od vysokoškolské brigády k vlastnímu byznysu – tak by se dala popsat cesta Jiřího Tatýrka. Dnes je majitelem jednoho z pražských OK Pointů.
Finančně poradenská společnost Broker Consulting hlásí od počátku letošního roku už tři nové OK Pointy.
Podle předběžných hospodářských výsledků za rok 2021 vzrostl obrat společnosti Broker Consulting v České republice a na Slovensku meziročně o 33 % na 2,03 miliardy korun.
„Původně jsme předpokládali, že budeme mít na trhu přibližně 70 poboček. Nyní víme, že jich bude mnohem víc," prozrazuje Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT.
Filip Korčák je již rok úspěšným majitelem pobočky OK POINT v Boskovicích. Její otevření považuje za nejlepší rozhodnutí ve své kariéře.
Do konce roku plánuje společnost Broker Consulting mít v provozu 50 poboček konceptu OK Point. Příležitost mají jak stávající, tak noví franšízanti.
Michal Zadák pracoval ve velkém mediálním domě. Dnes jako úspěšný majitel jednoho z pražských Partners Marketů radí svým klientům nejen s financemi.
Lucie Langerová se rozhodla otevřít svůj OK Point v Jablonci nad Nisou letos v únoru. Prozradila, co stálo za jejím rozhodnutím a co radí ženám zvažujícím podnikání.
„OK Pointy vyšly z krize bez úhony. Lidé potřebují řešit finanční, bankovní i realitní záležitosti pořád,“ říká Jan Lener, ředitel marketingu a komunikace Broker Consulting.
Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.
PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.